Reklamacje
Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy odpowiedzialność za wady.
Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez: odesłanie nabytej rzeczy pod adres: Sklep Elizabeth ul.Chmielna 7 00-021 Warszawa lub w sklepie stacjonarnym Elizabeth ul.Chmielna 7 00-021 Warszawa .
W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji oraz odesłać go wraz z reklamowanym Towarem i dowodem zakupu (paragonem albo fakturą ) na w/w adres z dopiskiem " REKLAMACJA ".
W formularzu reklamacyjnym Klient wskazuje m.in. swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań Sprzedającego.
W ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe lub kartę.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta koszty wymiany lub naprawy Towaru ponosi Sprzedający.
W przypadku reklamacji uznanej ( reklamacja na korzyść klienta) zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Gdy reklamacja jest rozpatrzona niezgodnie z wolą klienta, kupujący ma prawo złożyć odwołanie do reklamacji. Sprzedawca udziela odpowiedzi zgłaszającemu reklamację o sposobie realizacji jego roszczeń w formie korespondencji mailowej bądź Klient jest informowany telefonicznie na numer podany w zgłoszeniu.
Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Plik do pobrania - formularz zgłoszenia reklamacyjnego